Váš osobní realitní makléř

Reklamační řád

"Garantujeme našim zákazníkům vysoce etické chování tím, že jednáme v souladu s Reklamačním řádem"

RE/MAX REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Realitní kanceláří RE/MAX se rozumí fyzická či právnická osoba podnikající na území České republiky v oblasti obchodu s realitami, která je na základě smlouvy o franšíze uzavřené se společností RE/MAX Česká republika smluvně oprávněna k využívání systému RE/MAX.Každá realitní kancelář RE/MAX je nezávisle vlastněna a provozována.

 

  • Klientem se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, které realitní kancelář RE/MAXposkytuje realitní služby.

 

  • Shledá-li klient služby poskytované příslušnou realitní kanceláří RE/MAX za nevyhovující, nebo bude-li mít k provádění obchodního případu jiné výhrady, je oprávněn uplatnit tyto své výhrady (dále jen „reklamace“) u příslušné realitní kanceláře RE/MAX.

 

  • Příslušná realitní kancelář RE/MAX sepíše s klientem o každé reklamaci, která je u ní uplatněna, reklamační protokol na aktuálně platném formuláři přijatém v danou dobu společností RE/MAX Česká republika. Klient má právo na kopii reklamačního protokolu. Formulář Reklamačního protokolu je v elektronické podobě ke stažení ZDE.

 

  • Reklamace bude příslušnou realitní kanceláří RE/MAX vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se realitní kancelář RE/MAX s klientem písemně nedohodne jinak.

 

  • Reklamaci může realitní kancelář RE/MAX uznat jako oprávněnou nebo neoprávněnou.

 

  • Pokud realitní kancelář RE/MAX uzná reklamaci za oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými nežádoucí stav odstraní a poskytne klientovi náhradu. Náhradou se rozumí zejména sleva na poskytovaných realitních službách. Realitní kancelář RE/MAX zašle kopii reklamačního protokolu, včetně informace o vyřízení reklamace, společnosti RE/MAX Česká republika.

 

  • Pokud realitní kancelář RE/MAX uzná reklamaci za neoprávněnou, informuje o tom bezodkladně klientaRealitní kancelář RE/MAX zašle koopii reklamačního protokolu, včetně informace o vyřízení reklamace, společnosti RE/MAX Česká republika. SpolečnostRE/MAX Česká republika vyhodnotí reklamaci a v případě, že ji uzná zcela nebo zčásti jako oprávněnou, vyzve příslušnou realitní kancelář RE/MAX, aby zjednala náležitou nápravu dle pokynů společnosti RE/MAX Česká republika.

 

  • Na základě zjištění učiněných z reklamačních protokolů vyvozuje realitní kancelář RE/MAXa společnost RE/MAX Česká republika důsledky, stanovuje metody, návody a dává pokyny, aby mohlo být předcházeno vzniku případných dalších reklamací.

 

  • Realitní kancelář RE/MAX a společnost RE/MAX Česká republika zajišťuje ochranu poskytnutých osobních údajů klientů v souladu s právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

 

Tento reklamační řád je závazný pro všechny realitní kanceláře RE/MAX na území České republiky.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 16. prosince 2005. Tento reklamační řád může být měněn pouze společností RE/MAX Česká republika.

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode